Nytt, nytt och tro det eller ej men mera nytt!

Ja det är precis så det ligger till just nu, ny termin, ny styrelse, nytt pm och helt nytt folk på hyenan.

 Allt är så nytt nu så jag vet inte vad jag ska göra. Jag heter Sandra Telin  och är den nya redaktören för hyenan, jag vet inte riktigt hur det gick till jag gled liksom bara in på ett bananskal.
 Just nu håller jag på med tidningen som ska komma ut i december för fulla muggar och behöver din hjälp!

 Om du har en dikt, novell, artikel eller bara ett tips på vad ni vill läsa som ligger där hemma och skräpar är det bara att du hör av dig till [email protected], det värsta jag kan göra är att jag äter upp det du har skickat in (men jag är ganska snäll faktiskt).
Den sista inlämningsdagen är den 15 november.
 Men om du inte vill skriva in något till Hyenan är det bara att du läser den sen när den kommer ut.



Jag jobbar på att få igång den här bloggen lite bättre, så om ni se mig yra runt någonstans så är det ju bara att ni påminner mig lite snällt om att  jag ska skriva.

Nu hoppas jag att ni alla vill hjälpa mig så gott ni kan så att vi får en sjuukt bra tidning ;)



//Sandra




Kommentarer
Postat av: Sociala

Sjukt bra inlägg Sandra!!

2009-11-05 @ 11:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0